Πέμπτη 5 Μαρτίου 2009

INTERNET

...
Μου αρέσει το ιντερνετ , μου αρέσει η δυνατότητα αυτής της τεχνολογίας! Σου δίνει την δυνατότητα να κάνεις άπειρα πράγματα , να διαβάσεις , να ακονίσεις το μυαλό σου, να εμπλουτίσεις τις γνώσεις σου , να διασκεδάσεις με όποιο τρόπο θέλεις !

Πολλές φορές κάθομαι και σκέφτομαι: πως πέρναγαν οι ώρες παλιά ; πως πέρναγαν εκείνες οι ατέλειωτες βραδυνές ώρε του χειμώνα;
Θυμάμαι την θεία μου Ελένη και το άντρας της, το θείο Μίμη, κάθε φορά που πηγαίναμε να τους επισκεφθούμε , έβλεπα πάνω στο μάρμαρο του μπουφέ ένα φθαρμένο τεράδιο με ένα μολύβι δίπλα και παραδίπλα η τράπουλα.
Είχα αναρρωτηθεί πολλές φορές τι στον άνεμο θέλει τη τράπουλα η θεία και ο θειός που σημειωτέον ήταν άνθρωποι της εκκλησίας, άρα τα χαρτιά ήταν εργαλεία του διαβόλου.
Κάποια φορά δεν άντεξα, έβαλα στην άκρη την ντροπή μου και το σεβασμό -τα παιδια δεν μιλάνε και δεν ρωτάνε όταν πάμε επίσκεψη- και ρώτησα.
Μου απάντησαν ότι παίζουν ξερή και κολιτσίνα κάθε βραδυ, για να περάσει η ώρα.
Έγραφαν και τους βαθμούς που έκανε ο καθένας στο τετράδιο!
Τώρα που έχουμε την απεριόριστη τεχνολογία, τα άπειρα μέσα διασκέδασης, πόσες φορές δεν είπαμε: ΒΑΡΙΕΜΑΙ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6 σχόλια:

ΑΝΝΑ είπε...

Καλησπέρα. Ο δικός μου θείος Μίμης, που τον χάσαμε πριν από τέσσερεις μέρες, ήταν φανατικός της μπιρίμπας και του κουν καν. Θα μου πεις τι άλλο να κάνουν και αυτοί. Εδώ εμείς που έχουμε τόσα να κάνουμε και πάλι... βαριόμαστε τη ζωή μας....

Ανώνυμος είπε...

Αυτή ήταν και είναι η απορία μου ! Εμείς με τόσα πολλά και βαριόμαστε , εκείνοι με τόσα λίγα και ήταν ευχαριστημένοι !

Stelios Frang είπε...

Να ετοιμάζετε κείμενα για το blog και να τα δημοσιεύετε. να ψάχνετε και βιβλία ή το Internet, περνάει η ώρα και μαθαίνεις...

παλιατσος είπε...

Είναι ντροπή να είμαστε οι τελευταίοι στην Ευρώπη σε χρήστες του Ιντερνετ...

Ανώνυμος είπε...

-sfrang είμαι δοσμένη ψυχή τε και σώματι στο "blog" ξέρεις εσυ σε ποιό!!!!!!!!

-παλιάτσε μου , μπορεί να είμαστε οι τελευταίοι χρήστες του ιντερνετ σε ευρωπαϊκό επίπεδο , αλλά είμαστε οι πρώτοι στον έρωτα !

Antianemikos είπε...

Η μοναξιά και η βαριεστημάρα σήμερα είναι πολύ μεγαλύτερες από τότε που οι άνθρωποι ζούσαν μια ζωή απλούστερη. Κατόρθωσαν να μας επιβάλουν τεχτητές ανάγκες αγαπητή φίλη...
Καλό σου βράδυ