Τετάρτη 15 Απριλίου 2009

ΠΑΣΧΑ






Πάσχα σημαίνει άνοιξη και άνοιξη σημαίνει Πάσχα !

Πόσο όμορφα μυρίζανε οι πασχαλιές και οι βιολέτες .
Δεν τις αγοράζαμε από το ανθοπωλείο για να στολιστεί ο επιτάφιος , οι γλάστρες στις αυλές ήταν γεμάτες !
Τα κίτρινα λουλουδάκια της γαζίας πινελιά ανάμεσα στο άσπρό και το μωβ της βιολέτας!

Με πόση λαχτάρα μετράγαμε τις ημέρες που θα τσουγκρίζαμε το κόκκινο αυγό !

Μεγάλη Δευτέρα μεγάλη μαχαίρα
Μεγάλη Τρίτη ο Χριστός εκρίθει
Μεγάλη Τετάρτη ο Χριστός εχάθει
Μεγάλη Πέμτη ο Χριστός ευρέθει
Μεγάλη Παρασκευή ο Χριστός εις το καρφί
Μεγάλο Σάββατο ο Χριστός στον τάφο
Κυριακή ο Χριστός αναστημένος και ο Ιούδας κρεμασμένος !


Κάθε μέρα το λέγαμε σπρώχνοντας νοερά τις ημέρες !

Με πόση χαρά περιμέναμε την περιφορά του επιταφίου για να ανταλλάξουμε κρυφά βλέμματα και συμπτωματικά να βρεθούμε δίπλα-δίπλα με το φλερτ μας !

Με πόση ανυπομονησία , περιμέναμε το Μ Σάββατο να φάμε επιτέλους , μετά από 7 ημέρες βασανιστική νηστεία , που για τα παιδικά μας στομάχια ήταν αβάσταχτη !

Με πόση προσοχή "στήναμε αυτί" να ακούσουμε το κανόνι απο τον Λυκαβηττό , για να πει και ο δικός μας ο παπάς το ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !

Με πόση προσμονή περιμέναμε να το πει 3 φορές , για να ανάψουμε τα μικρά μας βεγγαλικά , κρυφοκοιτώντας αν του διπλανού ήτανε πιο ζωηρά !

Πόσο απολαμβάναμε το θέαμα , με τα κεράκια αναμένα σαν φίδι των πιστών που κατηφόριζαν τα σκαλοπάτια από τον λόφο του Λυκαβηττού !



ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

5 σχόλια:

παλιατσος είπε...

"Μεγάλη Τρίτη, ο Χριστός εκρίθη"...
Εγώ θυμάμαι να ψέλνω τέρτσο στο ψαλτήρι στον Αγιο Νικόλαο, στην Λίμνη...
Καλή Ανάσταση γλυκιά μου

Ανώνυμος είπε...

δες τι σελιδα εδω για να καταλαβης.
Χριστος Ανεστη,χρονια πολλα,υγεια,
και χαρα,

Ανώνυμος είπε...

http://thebigcellar.blogspot.com/

Καλησπέρα.Δες τι σελίδα εδω να
και πες μου τη ψήνετε.
Εκανα κάτι η!!!

παλιατσος είπε...

«Ελληνίδα μάνα: 25+1 πράγματα που μ΄ έμαθε η μάνα μου».

1. ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ
Αν πρόκειται να σκοτωθείτε με τον αδερφό σου, πηγαίνετε έξω. Μόλις τελείωσα το σφουγγάρισμα.

2. ΠΡΟΣΕΥΧΗ
«Κάνε την προσευχή σου να βγει ο λεκές από το χαλί».

3. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ
«Αν την άλλη Πέμπτη που θα πάω στο σχολείο σου για το τρίμηνο δεν έχεις καλούς βαθμούς, καλύτερα να έχεις φύγει από το σπίτι πριν γυρίσω».

4. ΛΟΓΙΚΗ
«Δεν έχει γιατί. Γιατί έτσι είπα εγώ».

5. ΤΕΤΡΑΓΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗ
«Αν πέσεις και ματώσεις τα γόνατά σου, θα φας το ξύλο της χρονιάς σου γιατί θα έχεις σκίσει και το παντελόνι σου».

6. ΠΡΟΝΟΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
«Άλλαξε βρακί, ρε παιδάκι μου. Αν χτυπήσεις και σε πάνε στο νοσοκομείο τι θα πουν οι γιατροί;».

7. ΕΙΡΩΝΕΙΑ
«Σταμάτα να κλαις δίχως λόγο, γιατί θα σε κάνω να κλάψεις με λόγο».

8. ΕΥΛΥΓΙΣΙΑ
«Ωραίο πλύσιμο έκανες! Δεν βλέπεις το σβέρκο σου που είναι μαύρος;».

9. ΩΣΜΩΣΗ
«Κλείσε το στόμα σου και φάε το φαΐ σου».

10. ΑΝΤΟΧΗ
«Δεν θα σηκωθείς από το τραπέζι αν δεν φας όλα τα ρεβίθια σου».
11. ΚΑΙΡΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ
«Το δωμάτιό σου είναι σαν να το χτύπησε τυφώνας».

12. ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ
«Ό,τι σου λέω εγώ σου φαίνεται παράλογο. Εσύ τα ξέρεις όλα κι εγώ είμαι παράλογη, έτσι;».

13. ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
«Συνέχισε την γκρίνια και θα δεις! Εγώ σε γέννησα, εγώ θα σε σκοτώσω».

14. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
«Πού τα ΄μαθες αυτά, ρε παιδάκι μου; Γιατί δεν βλέπεις τον αδερφό σου; Έτσι κάνει;».

15. ΖΗΛΙΑ
«Εγώ στην ηλικία σου δεν είχα παπούτσια να φορέσω. Χιλιάδες παιδάκια σήμερα γυρνάνε ξυπόλητα. Μην είσαι αχάριστος».

16. ΔΙΟΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
«Περίμενε να πάμε σπίτι και θα δεις».

17. ΥΠΟΜΟΝΗ
«Θα το ανοίξουμε όταν πάμε σπίτι».

18. ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ
«Σταμάτα να αλληθωρίζεις γιατί στο τέλος θα μείνεις αλλήθωρος».

19. ΥΠΕΡΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ
«Βάλε το πουλόβερ σου. Κάνει κρύο και δεν το καταλαβαίνεις».

20. ΧΙΟΥΜΟΡ
«Αν κοπείς με το μαχαίρι μην έρθεις κλαίγοντας σε μένα, γιατί θα τις φας κι από πάνω».

21. ΕΝΗΛΙΚΙΩΣΗ
«Αν δεν φας όλο το φαΐ σου δεν θα μεγαλώσεις».

22. ΓΕΝΕΤΙΚΗ
«Όλα τα ελαττώματα του πατέρα σου πήρες».

23. ΚΑΤΑΓΩΓΗ
«Όταν σου δίνουν κάτι να λες ευχαριστώ. Μην είσαι βλάχος».

24. ΣΟΦΙΑ
«Όταν μεγαλώσεις θα καταλάβεις».
25. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
«Θα κάνεις και συ παιδιά μια μέρα. Μακάρι να σου κάνουν ό,τι κάνεις εσύ σε μένα».
25+1. ΑΜΕΤΡΟΕΠΕΙΑ
Αμέσως μετά τον γάμο: «Άντε, κάντε κι ένα παιδάκι τώρα. Εγώ είμαι εδώ, εγώ θα το μεγαλώσω».
Ένα-δυο χρόνια αργότερα: «Όποιος έχει παιδί κάθεται στο σπίτι του και το μεγαλώνει. Αρκετά! Εγώ τα δικά μου τα μεγάλωσα».

XARTINO TO FEGGARAKI είπε...

Καλημέρα , σωστά πολύ σωστά ! Ολο τέτοια ακούγαμε !